ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΛΛΟΓΗ “ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΦΥΛΛΑ…”

27 - 1

PAINTING LEAVES POEMS ╰⊰¸¸.•¨* ST JOHN MAXIMOVITCH & ST KEVIN OF IRELAND

12

Από την Ποιητική μου Συλλογή

“Ζωγραφίζοντας Φύλλα…”

Άβελ-Αναστάσιος Γκιουζέλης

http://paintingpoems.wordpress.com

http://gkiouzelis.wordpress.com

-1-

Diesis…

Πάντοτε κοίταγα μέ ἀπορία

τό κουμπί μέ τή δίεσι κάτω δεξιά

στή συσκευή τοῦ τηλεφώνου…

Τί νά σημαίνει ἄραγε;…

Ποῦ νά χρησιμεύη;…

Ὅποτε ἔπιανα τό τηλέφωνο

αὐτές τίς σκέψεις ἔκανα…

Ἀλλά ποτέ δέν θέλησα

νά μάθω ποῦ χρησιμοποιεῖται…

Μ’ ἀρέσει νά μοῦ θυμίζη

τό παιχνίδι τῆς τρίλιζας…

Ἐπίσης,  μου θυμίζη ἕνα παιχνίδι

πού χαράζουν στό ἔδαφος γραμμές καί

παίζουν κουτσό τραγουδώντας…

Μιά μέρα σχεδίασα μιά δίεσι

καί τή χρωμάτισα μέ μπλέ στυλό…

κι ἀπό τότε μοῦ θυμίζει τό Σταυρό…!

Θεέ μου, ὅλα Σέ θυμίζουν…!

images-2

Προς το Θεό…

-2-

Ἀνύψωσι φθόγγου…

Ἕνα μεσημέρι μπῆκα στό

ἠλεκτρονικό λεξικό καί κοίταξα

τί σημαίνει ἡ λέξι δίεσι…

Ἀπό τότε στά πρόχειρα

χαρτάκια τοῦ μυαλό μου

σχεδιάζω μία δίεσι

καί μ’ ἕνα μισοτελειωμένο Parker

ἀργά τή ζωγραφίζω…

καί πάντα σχηματίζεται ὁ Σταυρός…

Σημάδι ἀνύψωσις φθόγγου

κατά ἕνα χρωματικό ημιτόνιο

πρός τήν ἀγάπη…

View original post 1,370 more words

Leave a Reply

