ΜΑΡΙΑ ΤΣΑΛΛΑ: ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΩΑΝΝΗ ΜΑΞΙΜΟΒΙΤΣ & ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

dsc05197

WORKER SECT IN GREECE: FROM WORKER SECT TO ORTHODOXY ╰⊰¸¸.•¨* ST JOHN MAXIMOVITCH & ST KEVIN OF IRELAND

57136-290x260

Ἀγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς (+1966)

ΠΗΓΗ:

http://fdathanasiou.wordpress.com/2013/09/30/άγνωστο-θαύμα-του-αγίου-ιωάννη-μαξίμο/

Πριν από 6 χρόνια όταν ήμουν 15 χρονών και όντας ορφανή από πατέρα, οι προσευχές μου κάθε βράδυ έκρυβαν παράπονο γιατί ο θεός μου πήρε πολύ νωρίς τον πατέρα μου και παρότι τον παρακάλαγα να τον δω έστω και στα όνειρα μου, οι επιθυμία αυτή δεν εκπληρωνόταν.

H απάντηση του Θεού στα παράπονα μου δεν άργησε να έρθει. Η απάντηση ήρθε μέσα από ένα όνειρο. Είδα στον ύπνο μου ότι βρισκόμουν σε μία παράξενη εκκλησία και περίμενα σε μία προσκυνηματική ουρά.

Μπροστά μου υπήρχαν παιδιά διάφορων εθνικοτήτων. Καθώς περίμενα στο τέλος αυτής της προσκυνηματικής ουράς κάποιοι άνθρωποι από τον γυναικωνίτη υπέδειξαν να πάω μπροστά και στην εντολή αυτών των ανθρώπων τα παιδιά υπάκουσαν και έκαναν στην άκρη για να περάσω εγώ. Βρέθηκα μπροστά από την εικόνα που απεικόνιζε έναν Άγιο που δεν τον είχα ξαναδεί. Ήταν παππούλης και είχε γκρίζα γένια. Καθώς την κοίταζα…

View original post 607 more words

Leave a Reply

